مشخصات، قیمت و انواع قهوه های استارباکس Starbucks

تاریخ انتشار: 02/03/26
نمایش: 1952
(2 رای)

استارباکس چیست؟
استارباکس Starbucks شرکت کافی شاپ های زنجیره ای آمریکایی است که در اکثر کشورهای جهان شعبه دارد و بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای دنیا محسوب می شود.
لوگو استارباکس
تاریخچه استارباکس
اولین کافی شاپ استارباکس در سال 1971 در شهر سیاتل توسط سه نفر به نام های جری بالدوین، زوسیگل و گوردون بوکر آغاز به کار کرد و در ابتدا فقط دانه ی قهوه بفروش می رسید. در سال 1982 هاوارد شولتز با ایده ی فروش اسپرسو و قهوه به جمع نفرات قبلی اضافه شد و با توجه به در دست گرفتن ابتکار عمل توسط شولتز در سال 1987 مالکان حق امتیاز استارباکس را به او واگذار کردند. شولتز فعالیت خود را گسترش داد و شعبه های دیگری از استارباکس را که هم سرو حضوری داشتند و هم فروش محصولات قهوه در شهرهای شیکاگو در آمریکا و ونکوور در کانادا تاسیس کرد؛ با توجه به موفقیت این شعبه ها بعد از چندسال یک شعبه نیز در توکیو ژاپن تاسیس کردند و این روند را ادامه دادند تا اینکه در سال 2003 کافی شاپ های استارباکس به عنوان بهترین عرضه کننده قهوه در سیاتل، واشنگتن انتخاب شد هم اکنون تعداد شعبه های استارباکس در سراسر جهان به حدود 21000 کافی شاپ می رسد.
تاریخچه استارباکس
محصولات استارباکس

استارباکس در شعب حضوری خود علاوه بر قهوه و اسپرسو، چای انواع نوشیدنی داخل بطری، ساندویچ، قهوه اختصاصی، همبرگر و غذای سرد نیز ارائه می دهد. در کافی شاپ های استارباکس قیمت ها ثابت است و این یک قانون کلی است همچنین میتوان نامحدود در کافی شاپ های آن نشست و از وای فای و دیگر امکانات آن در ساعات کاری مجانی استفاده کرد.
استارباکس علاوه بر خدمت رسانی به مشتریانی که به صورت حضوری به کافی شاپ های آن می روند به دیگر مشتریان و سایر افراد دوست دار قهوه در کل دنیا نیز محصولات خود را ارائه می دهد. و محصولات خود را اعم از دانه قهوه، پودر قهوه، قهوه فوری و کپسول قهوه را بفروش می رساند.
تمامی قهوه های استارباکس از دانه قهوه 100% عربیکا در رست های متفاوت تهیه می شوند. 
در کافه آنلاین دلاریس اکثر قهوه های استارباکس ارائه می شود.
قهوه فوری استارباکس
استارباکس در سال های اخیر تنوع محصولات خود را بشدت افزایش داده است و هرساله تعدادی محصول جدید رونمایی می کند، علاوه بر محصولاتی که در ایام تعطیلات سال نو میلادی رونمایی می کند در طول سال نیز همیشه محصولاتی بر پایه قهوه 100% عربیکا تولید می کند؛ آخرین نوآوری استارباکس تولید قهوه های فوری در طعم های مختلف و در بسته بندی های 4 و 10 عددی است، این قهوه های فوری بر پایه طعم های اصلی وانیل لاته ،لاته کارامل، کافه موکا، کافه لاته و کاپوچینو هستند.
تمامی این قهوه های فوری در کافه آنلاین دلاریس به فروش می رسند.
قهوه فوری استارباکس
علاوه بر دانه قهوه استارباکس پودر قهوه های بسیار با کیفیتی در بسته بندی های 200 گرمی نیز تولید می کند.
علت شهرت استارباکس
استارباکس بدلیل استفاده از ظرف های شیک و محصولات با کیفیت و رفتار پرسنل، تبلیغات گسترده و امکانات بسیاری که در اختیار استفاده کنندگان از محصولات خود قرار میدهد و دلایل بسیار دیگر شهرت یافته و بزرگترین و محبوبترین مارک قهوه ی جهان است.
استارباکس در ایران شعبه ندارد.
در این مقاله سعی شد تعریفی از استارباکس ارائه و تاریخچه و محصولات آن معرفی شوند، شما میتوانید به مراجعه به سایت کافه آنلاین دلاریس قهوه های استارباکس مد نظر خود را خریداری کنید و کیفیت بی نظیر آن ها بهره مند شوید.

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*