مشخصات، قیمت و انواع نسکافه کلاسیک Nescafe Classic

تاریخ انتشار: 02/05/26
نمایش: 598
(1 رای)

نسکافه Nescafe
ابتدا باید بدانیم که نسکافه ترکیبی از قهوه با شیر و شکر است و اینکه برای تهیه کردن آن نیاز به دم کردن قهوه نیست و فقط با اضافه کردن آب جوش به آن تهیه می شود. قهوه فوری نسکافه از دانه‌های قهوه فرآوری‌شده عربیکا و ربوستا به‌دست می‌آید. نسکافه یا همان قهوه فوری را با یکی از روش‌های خشک‌کردن انجمادی یا خشک‌کردن پاششی بدست می آورند؛ در هر کدام از این روش ها، می‌توان با بازگرداندن رطوبت به قهوه ی خشک‌شده، آن را به سرعت آماده نمود. شرکت نستله در سال ۱۹۳۸ برای نخستین‌بار یک فرایند جدید و پیشرفته‌تر نسبت به سایر رقبا برای تولید قهوه ی فوری ارائه داد و از آن زمان تاکنون، یکی از تولیدکنندگان تجاری بزرگ در زمینه ی تولید قهوه فوری در جهان به‌شمار می‌رود. قهوه فوری های این شرکت را با نام نسکافه می شناسیم. از مزایای نسکافه می‌توان به سرعت آماده‌سازی بسیار بالا، وزن کم و عمر طولانی آن اشاره کرد، هرچند اگر قهوه فوری در محل خشک نگهداری نشود امکان فاسدشدن و از بین رفتن را نیز دارد.

نسکافه کلاسیک
تاریخچه نسکافه (بر گرفته از سایت نسکافه ایران)
نسکافه در دهه ۱۹۳۰ میلادی در برزیل به وجود آمد. این قهوه، به عنوان مظهر نوآوری و پیشرفتی مداوم شناخته می‌شود. ما با تکیه بر تخصص خود در تولید شیر نستله، نوعی قهوهٔ قابل حل تهیه کردیم. با این کار، توانستیم به هزاران کشاورز برزیلی در تحمل سختی و کاهش مازاد محصول کمک کنیم. با استناد به میراث خود، به حمایت و همکاری با کشاورزان در سراسر جهان ادامه می‌دهیم. نسکافه در سال ۱۹۳۸ در سوئیس عرضه شد. این محصول تنها با افزودن آب جوش، یک فنجان قهوهٔ باکیفیت را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. نسکافه در مدت زمان کوتاهی به فرانسه، انگلستان و آمریکا صادر شد. نسکافه در سال ۱۹۶۵، نام تجاری خود را با نوآوری جدیدی تحت عنوان گلد بلند گسترش داد. نسکافهٔ گلد بلند، قهوه‌ای خشک و قابل حل است. در طول این سال‌ها، این محصول با افزایش نوآوری‌های متعدد و عطر و طعم طبیعی دانه‌های قهوه در آن کامل شده‌است. امروزه مصرف‌کنندگان در سراسر جهان از کیفیت، طعم، عطر و سهولت طبیعی انواع مختلف نسکافه لذت می‌برند.

در زیر تصویر یک هواپیمای بوئینگ 737-200 شرکت AeroGal که تبلیغ شرکت نسکافه را انجام می دهد می بینید.
نسکافه کلاسیک

نسکافه کلاسیک چه نوع قهوه ای است؟
نسکافه کلاسیک نوعی قهوه فوری تولید شرکت نستله است که از ترکیب دانه‌های قهوه عربیکا و روبوستا با کیفیت بالا تهیه شده است.
تفاوت نسکافه گلد و نسکافه کلاسیک
نسکافه گلد و نسکافه کلاسیک در بین طرفداران قهوه بسیار محبوب هستند، در معروف بودن برند نسکافه در ایران میتوان به این موضوع بسنده کرد که بسیاری قهوه های فوری را معادل نسکافه میدانند. اما باید دانست که نسکافه نشان تجاری شرکت نستله در تولید قهوه های فوری در جهان است. در ادامه این مطلب برای درک بهتر تفاوت این دو محصول برند نسکافه (نسکافه گلد و نسکافه کلاسیک) روش تهیه ی آنها را توضیح میدهیم.

روش های تولید قهوه فوری
قهوه های فوری شرکت نسکافه چه قهوه فوری کلاسیک و چه قهوه فوری گلد به آسانی و فقط با اضافه کردن آب جوش کافی قابل تهیه هستند
قهوه های آماده یا فوری عموما با دو روش تهیه می شوند که در ابتدا به آنها اشاره کردیم:
1. قهوه مایع را یه صورت یک غبار در هوای خشک و گرم رها میکنند و بعد از گذشت زمان این قهوه خشک شده و به صورت پودر در می آورند.
2. قهوه مایع به روش تصعید تبدیل به پودر میشود و بعدا میتوان با اضافه کردن آب جوش آن را استفاده نمود.
این دو روش در کاهش عطر و طعم واقعی قهوه اثر میگذارند اما انجماد بهرحال تا حدودی کمتر باعث از دست رفتن عطر و طعم قهوه می شود.

فرق نسکافه کلاسیک و نسکافه گلد
مقایسه نسکافه گلد و نسکافه کلاسیک
برای مقایسه قهوه فوری نسکافه گلد و قهوه فوری نسکافه کلاسیک باید دید ذائقه مصرف کننده چه نوع قهوه ای را می پسندد، قهوه ی تند و تلخ یا قهوه ملایم؟ تفاوت اصلی بین نسکافه گلد و کلاسیک در نحوه تهیه این دو قهوه می باشد، نسکافه گلد به روش انجمادی خشک می شود و نسکافه کلاسیک به روش گرما و حرارتی خشک می شود. لازم به ذکر است که نسکافه کلاسیک بلک رست و نسکافه کلاسیک 200 گرمی بسیار تلخ تر از دیگر محصولات نسکافه می باشد و گیرایی آنها قوی است.

کافئین موجود در نسکافه گلد و نسکافه کلاسیک
موضوع کافئین به طور کلی به نوع رست قهوه مربوط است؛ اما تجربه نشان میدهد میزان کافئین موجود در نسکافه کلاسیک نسبت به نسکافه گلد بیشتر می باشد. همین امر باعث شده است که در نسکافه گلد یک طعم ملایم تری نسبت به نسکافه کلاسیک ایجاد شود و باعث محبوبیت بیشتر این نسکافه گردیده است.(البته این نتیجه گیری همیشه صدق نمی کند زیرا بسته به ذائقه مصرف کننده می باشد).
انواع نسکافه کلاسیک
نسکافه کلاسیک 200 گرمی
نسکافه کلاسیک بلک رست 200 گرمی
نسکافه کلاسیک بلک رست 50 گرمی
نسکافه کلاسیک اورجینال اکسترا فورته 100 گرمی
نسکافه کلاسیک ترادیکادو فورته 100 گرمی

نسکافه کلاسیک
در اینجا به سوالاتی که در زمینه نسکافه کلاسیک متداول است پاسخ می دهیم؛
نسکافه کلاسیک چه نوع قهوه ای است؟ نسکافه کلاسیک نوعی قهوه فوری تولید شرکت نستله است که از ترکیب دانه‌های قهوه عربیکا و روبوستا با کیفیت بالا می باشد.
نسکافه کلاسیک ساخت کدام کشور است؟ سوییس و برای اولین بار در 1 آوریل 1938 تولید شد.
چه کسی نسکافه کلاسیک را تولید می کند؟ شرکت مواد غذایی نستله سوییس قهوه فوری را تولید می کند و نام قهوه فوری های آن نسکافه است.
تفاوت بین نسکافه کلاسیک و نسکافه اورجینال چیست؟ Nescafé Classic مخصوص ذائقه کشورهای اروپایی طراحی شده است، در حالی که Nescafé Original یک نوع بین المللی است که در بازارهای دیگر نیز موجود است. ترکیب دانه های قهوه استفاده شده بین این دو محصول متفاوت است.
آیا نسکافه کلاسیک خالص است؟ نسکافه کلاسیک. قهوه 100% خالص و طبیعی است که به شما سریعا انرژی می دهد.
آیا نسکافه کلاسیک 100% قهوه است؟ بله 100% قهوه می باشد و ماده اضافه و نگهدارنده ای در آن بکار نرفته است.
نسکافه کلاسیک چگونه ساخته می شود؟ ساخت دانه های قهوه قابل حل خالص از دانه های قهوه یک فرآیند طولانی با شش بخش اصلی است: رشد دانه ها، برداشت آنها، رست کردن آنها، آسیاب کردن، استخراج و خشک کردن
کدام نسکافه بهتر است؟ جواب این سوال بسته به ذائقه شما است اگر قهوه تلخ  با کافئین و گیرایی بالاتر می خواهید نسکافه کلاسیک مناسب است و اگر قهوه معمولی میخواهید نسکافه گلد.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم شما را با نسکافه کلاسیک آشنا کرده باشیم، در کافه دلاریس انواع این نوع نسکافه با قیمت مناسب قابل خریداری می باشد.

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*